بيوگرافي گرت كالي



لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استارها و آدرس superstars619.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

اسم : Dalip Singh Rana

محل تولد : روستای دیرانا در استان هیماچال پرادش در كشور هندوستان

 تاریخ تولد : یك شنبه ، پنجم شهریور سال 1351 شمسی = 27 August 1972

محل رشد و بزرگ شدن : جنگلهای استان پنجاب در هندوستان

محل اقامت فعلی : شهر جالندهار در استان پنجاب در كشور هندوستان

قد : 2 متر و 22 سانتی متر وزن : 192 كیلوگرم (420 پوند)

لقب ها و نامهای داخل رینگ : Giant Singh ، The Great Khali

مربیان كشتی كج او : اردوی آموزشی حرفه ای كشتی در موسسه All Pro Wrestling (APW Boot Camp) در شهر هایوارد در ایالت كالیفرنیا آمریكا .

نام فن های معروف و ضربه های Finishing او : Overhead chop ، Choke toss into turnbuckle ،Release Baldo Bomb ، Big boot ، Single arm choke و Powerbomb (فن های اول و چهارم و پنجم فن های معروف در حمله های كشتی حرفه ای هستند).

وضعیت تاهل : متاهل است و نام همسرش Harpinder Kaur است.

 Dalip Singh Rana یك ورزشكار رشته بدنسازی و یك كشتی گیر حرفه ای هندی است. Singh در حال حاضر برای WWE در آمریكا و در گروه Smack Down كار می كند و نام داخل رینگ او ، Great Khali است. با قدر 222 سانتی متر او بلندترین سوپراستار در فهرست اسامی WWE است. قبل از آغاز فعالیت حرفه ای ورزشی خود ، Singh یك افسر پلیس در استان پنجاب در هندوستان و قهرمان بدنسازی و پهلوان ورزش Pehlwan در هندوستان بود ( Pehlwanكه Pahlwani هم گفته می شود یك جور ورزشی كشتی سنتی مخصوص كشور هندوستان است).

Dalip Singh در یك خانواده فقیر در روستای دیرانا در استان هیماچال پرادش در كشور هندوستان ، متولد شد و سومین فرزند از هشت فرزند خانواده بود. در دوره جوانی ، به عنوان كارگر در كنار جاده ، سنگ می شكست و پول مختصری دریافت می كرد تا كمك حال خانواده باشد. هنگامی كه درباره قد و قواره اعضای خانواده Singh از او سوال شد ، گفت كه تمام اعضای خانواده شامل پدر و مادر و فرزندان دیگر ، قد نرمال و طبیعی دارند و گفت كه فقط پدر بزرگش خیلی بلند قد بوده است. در سال 1993 میلادی ، هنگامی كه او به عنوان كارگر در تپه های هیمالیا مشغول به كار بود ، وضعیت زندگی او شروع به تغییر كرد. تا آن زمان او در چندین رشته ورزشی سعی خود را كرده بود و در همه آنها بسیار موفق هم بود. اما استعداد خارق العاده ای از خود در بدنسازی نشان داد. رییس كل اداره پلیس استان پنجاب توجهش به Singh جلب شد و به او كمك كرد تا به نیروی پلیس ملحق شود. این تغییر در شغل او به Singh اجازه داد كه بیشتر به تمرینات بدنسازی خود بپردازد و بالاخره عنوان آقای هند را در سال 1997 – 1998 بدست آورد. موفقیت و تلاش و كار سخت او ، به او اجازه داد تا در سال 1999 در آمریكا به عنوان كشتی گیر ، دوره ببیند ، جایی كه او مهارتهای خود را برای حضور در مسابقات رسمی و بزرگ ، توسعه داد و باعث شد چندین عنوان قهرمانی را در ژاپن كسب كند و هنوز هم در آنجا یك چهره بسیار محبوب است. برنامه زمانبندی آموزش Singh ، روزانه ، از دو ساعت آموزش سنگین در صبح و دو ساعت در بعد از ظهر تشكیل شده است. برای نگهداری از هیكل و سایز خود ، نیاز به یك رژیم غذایی دقیق و كامل و بسیار وحشتناك دارد. Singh روزانه ، 5 گالن شیر (19 لیتر) ، 5 عدد جوجه و دوازده تخم مرغ و مقادیر زیادی نان هندی (chapati) ، آب میوه و انواع میوه ها را می خورد. هدف Dalip Singh در زندگی ، حمایت از خانواده اش و كمك به تمام افراد محل زندگی اش است. او یك اسطوره و مربی فعال ، برای جوانان استان پنجاب است و آنها را تشویق می كند كه از مواد مخدر دور باشند و به شدت به آنها تاكید می كند كه با ورزش كردن به انضباط ، خودداری ، موفقیت و سلامتی ، برسند . او در روز چهارشنبه ، هشتم اسفند سال 1380 شمسی (27 February 2002) با Harpinder Kaur ازدواج كرد. هنگامی كه Dalip Singh ، یك كشتی گیر حرفه ای برای All Pro Wrestling در آمریكا شد ، اولین حضور او در اكتبر سال 2000 ، با نام Giant Singh بود كه به همراه با هم تیمی خود به نام Tony Jones در مقابل West Side Playaz 2000 قرار گرفت.

در روز دوشنبه ، هفتم خرداد سال 1380 ((28 May 2001 ، Brian Ong ، كشتی گیری كه آموزشهای مخصوصی در APW دیده بود ، داوطلب شد تا Dalip Singh روی او فن flapjack را اجرا كند (فنی كه كشتی گیر توسط حریف بلند شده و با صورت به زمین برخورد می كند). در اثر یك حركت اشتباه Brian Ong در هنگام بازی ، هنگامی طبق دستور مربی اش رفت تا به جای پشت Singh ، پیراهن او را بگیرد ، به زمین خورد و به شدت مجروح شد. او قبلا هم یكبار ضربه مغزی شده بود و بار دوم باعث شد كه او در یك وضعیت بسیار خطرناك قرار بگیرد. این مسئله باعث شد كه Singh به طور غیر عمدی باعث مرگ Brian Ong بشود. All Pro Wrestling در دادگاه در مقابل خانواده Brian Ong ، شكست خورد و مجبور شد 3/1 میلیون دلار خسارت به پدر و مادر Brian Ong بدهد. در ماه August سال 2001 ، Singh توسط رئیس انجمن كشتی Team 2000 به نام Masahiro Chono (كشتی كج كار ژاپنی) به New Japan Pro Wrestling (NJPW – انجمن كشتی گیران حرفه ای ژاپن – مانند WWE در آمریكا) آورده شد. همراه Singh مرد غول پیكر دیگری به نام Giant Silva بود. آنها با همدیگر بلند قد ترین Tag Team در تاریخ كشتی حرفه ای را با میانگین قد 44/218 سانتی متر تشكیل دادند و مجموع وزنشان به 47/365 كیلوگرم رسید. این دو برای اولین بار در ماه October سال 2001 در استادیوم شهر توكیو (Tokyo Dome ) با هم ، هم تیم شدند و توسط Masahiro Chono ، نام این Tag Team دو نفره " Club 7 " گذاشته شد.

 Dalip Singh و Giant Silva به همراه Masahiro Chono به عنوان اعضای " Club 7 " : این دو موفق شدند كشتی گیران Yutaka Yoshie ، Kenzo Suzuki ، Hiroshi Tanahashi و Wataru Inoue را در یك مسابقه Handicap Match و در حالی كه Giant Silva ، در آن واحد Hiroshi Tanahashi و Wataru Inoue را به زمین چسبانده بود ، شكست دهند. Singh برای اولین بار در یك رقابت Tag Team به همراه Hiroyoshi Tenzan ، در استادیوم توكیو در ماه January سال 2002 ، شكست خورد كه عامل این شكست همان Hiroyoshi Tenzan بود. او یك بار دیگر در ماه March ، در غالب یك Tag Team ، شكست خورد. در آن مسابقه ، Singh ، توسط Manabu Nakanishi به زمین چسبید و داور تا سه شمرد. بدترین شكست او در ماه August در استادیوم Tokyo Nippon Budokan بود كه در آنجا بعد از یك دعوا و مشاجره با Giant Silva ، توسط او در یك مسابقه تن به تن ، به زمین چسبانده شد و داور تا سه شمرد و بازی را باخت .

 ورود به WWE : در روز دوشنبه ، 12 دی سال 1384 شمسی (2 January 2006 ) ، Singh با WWE قرارداد امضا كرد و بعد به Deep South Wrestling رفت تا در آنجا پیش از حضور رسمی در WWE ، آموزش ببیند. ( Deep South Wrestling – DSW – و Ohio Valley Wrestling - OVW – دو موسسه وابسته به شركت WWE هستند و كشتی گیران قبل از حضور در بازیهای رسمی در آنجا آموزش می بینند كه البته OVW معروفتر از DSW است ) در كنار Shawn Daivari ، Singh بدون نام ، در تاریخ جمعه 18 فروردین سال 1385 (7 April 2006) در یك صحنه از بازی Smack Down آمد و Undertaker را بدون آمادگی قبلی ، در خلال بازی با Mark Henry از روی زمین بلند كرد و باعث شد این دو بعدا یك مسابقه با هم بدهند. هفته بعد او تحت عنوان " The Great Khali " معرفی شد. او اولین بار در رینگ Smack Down در تاریخ جمعه ، اول اردیبهشت سال 1385 شمسی (21 April 2006) در مقابل Funaki ظاهر شد و بازی را برد. در تاریخ جمعه ، 15 اردیبهشت سال 1385 شمسی (5 May 2006) ، كه شب مسابقات Smack Down بود ، Khali قرار دادی امضا كرد كه با Undertaker در روز یك شنبه ، 31 اردیبهشت سال 1385 (21 May 2006) در P.P.V ، Judgment Day ، رقابت كند. در همان شب او وسط یك مسابقه WWE Cruiserweight Championship كه بین حریفان قدر آن مسابقه یعنی ، Super Crazy و Kid Kash و Nunzioدر غالب یك مسابقه Triple Threat Match در حال برگزاری بود ، حمله كرد و هر سه آنها به علاوه Vito را به زمین كوباند. در رینگ مسابقات Smack Down در تاریخ جمعه 22 اردیبهشت سال 1385 شمسی (12 May 2006) ، JBL ، Khali را به جان Rey Mysterio انداخت. Khali در مقابل Rey Mysterio ، حدود 61 سانتی متر بلندتر و 5/113 كیلوگرم سنگین تر بود و خیلی راحت توانست در مقابل قهرمان سنگین وزن جهان ، پیروز شود. در مسابقه در مقابل Undertaker در Judgment Day 2006 ، Khali چندین ضربه محكم به Undertaker زد و در نهایت با یك ضربه پا كه به سر او زد ، او را شكست داد و موجب شد تا همچنان در WWE شكست ناپذیر بماند. در تاریخ جمعه ، 12 خرداد سال 1385 شمسی (2 June 2006) ، در رینگ Smack Down ، هنگامی كه Roddy Piper داشت بلد نبودن زبان انگلیسی Khali و زندگی گذشته او را مسخره می كرد ، Khali به همراه Daivari وارد رینگ شدند و Khali خشمگین ، Roddy Piper را ناك اوت كرد.

فعالیتهای هنری Khali : Singh نقش Turley را در نسخه 2005 فیلم سینمایی The Longest Yard (طولانی ترین حیاط) بازی كرد. او نقش یك زندانی نامتعادل با رفتار و خلق و خوی متغیر را بازی كرد. Dalip Singh در اولین نمایش نسخه 2005 فیلم سینمایی The Longest Yard :  آسیا از آمریكایی های جنایت كار دارند ، وگرنه او ذاتا عصبانی و خشن نیست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:33 ] [ مرتضی رحیمی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 1411
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1